Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Τηγανιά με συκωτάκια κότας


Μια όψη από το λιμάνι Χανίων



Για τους μερακλήδες της γεύσης!!!



Υλικά
1 κιλό συκωτάκια από κότες
1 πράσο
50 ml άσπρο κρασί
3/4 της κούπα ελαιόλαδο
χυμός από 1 λεμόνι
2 κουταλιές ρίγανη
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Πλένουμε απαλά τα συκωτάκια και τα αφήνουμε σε απορροφητικό χαρτί να στεγνώσουν.
Χαράζουμε τις μπενούζιες για να ψηθούν ευκολότερα και κόβουμε όσα συκωτάκια είναι ενωμένα και μεγάλα.
Ρίχνουμε σε τηγάνι το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί βάζουμε το πράσο που έχουμε κόψει σε ροδέλες.
Αφήνουμε να γυαλίσει λίγο και προσθέτουμε τα συκωτάκια.
Συνεχίζουμε το σοτάρισμα για ακόμα 5 λεπτά γυρίζοντας κατά διαστήματα τα συκωτάκια απ΄ όλες τις πλευρές.
Σβήνουμε με το κρασί και σκεπάζουμε με καπάκι για 1 λεπτό, ώστε να εγκλωβιστεί στο εσωτερικό του το άρωμα του κρασιού.
Βάζουμε αλάτι, πιπέρι και σιγοψήνουμε ακόμη 10 λεπτά.
Στο τέλος προσθέτουμε τη ρίγανη, το χυμό λεμονιού, ανακατεύουμε απαλά 
και σερβίρουμε τα συκωτάκια ζεστά με λευκό κρασί ή  με ούζο ή με τσικουδιά ή κ.ά.

Καλή επιτυχία!
Blog Widget by LinkWithin

10 σχόλια:

  1. Άμα είναι να το φάω και στο συγκεκριμένο σημείο ακόμη καλύτερα!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ χάρηκα!!!!! Σίγουρα έχει άλλη χάρη να το δοκιμάσεις στα μέρη μας…!!!
      Αν θες σβήσε το ένα από τα δύο σχόλιά μου! Δεν κατάλαβα γιατί δεν εμφάνισε άμεσα το πρώτο και το ξανάστειλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε που πρόσθεσες πράσο στα συκωτάκια! Σίγουρα θα χάρισε ιδιαίτερη γλύκα! Μερακλίδικο πιάτο!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα κάτι περισσότερο από το να τα τηγανίσω με λίγο λάδι και τελικά το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!
      Καλό βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Φαγάκι πραγματικά μερακλίδικο!!
    Αρέσει πολύ στον άντρα μου και του το φτιάχνω, εγώ δυστυχώς έχω μεγάλο πρόβλημα με τα εντόσθια γενικά.
    Φιλιά Silena μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε!!! …γούστα είναι αυτά!!!!
      Άλλωστε πρώτα απ΄ όλα θέλουμε να ευχαριστούμε μαγειρικά τους δικούς μας ανθρώπους, έτσι δεν είναι!!!!!
      Καλό βράδυ Έλενά μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ευωδιαστό πιάτο, μοναδικός μεζές!
    Όσο για το χώρο, όπου μπορούμε να το απολαύσουμε, απλά μοναδικός.
    Μιλάει και το αίμα βλέπεις...:D

    Καλό σου απόγευμα Silena!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πράγματι εξαιρετικός μεζές!
      Ζαμπία μου το αίμα απαιτεί να το επισκέπτεστε που και που!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο μεζεδάκι Silena μου, και το πράσο που πρόσθεσες του πηγαίνει τέλεια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως καταπληκτικός μεζές!
      Καλό Σαββατόβραδο να έχεις Ελένη μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...