Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Γιουβέτσι με κεφτέδες

Είτε το σερβίρετε ως Κυριακάτικο γεύμα είτε μια καθημερινή το σίγουρο είναι πως θα ευχαριστήσετε την οικογένεια με ένα ελαφρύ και νόστιμο φαγητό.  Οι κεφτέδες παίρνουν άλλη πνοή από τους κλασσικούς τηγανητούς ή στο φούρνο λεμονάτους. Συνοδεύονται ευχάριστα με το κριθαράκι και κατ΄ αυτόν τον τρόπο το πιάτο μας δεν ξεφεύγει από τις παραδοσιακές γεύσεις που τόσο αγαπάμε!
Απολαύστε το!


Υλικά
Για τους κεφτέδες
600γρ. κιμάς αρνίσιος ή χοιρινός ή ανάμεικτος
3 φέτες ψωμί μουλιασμένες σε νερό και στυμμένες
1 μεγάλο κρεμμύδι λιωμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1/3 ματσάκι μαϊντανό
2 κ.σ. λάδι
1 αβγό
1 κ.σ. ρίγανη
4 κ.σ. παρμεζάνα τριμμένη
Αλάτι, πιπέρι
Για τη σάλτσα
½ κούπα ελαιόλαδο
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κονσέρβα των 400γρ. ντομάτα ψιλοκομμένη
½ κούπα σάλτσα ντομάτας
3 ½ κούπες νερό ζεστό
Αλάτι
Επιπλέον θα χρειαστούμε
400γρ. κριθαράκι χοντρό
½ κούπα ελαιόλαδο
1 μικρό ξύλο κανέλας


Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά για τους κεφτέδες σε ένα μπολ και δουλεύουμε πολύ καλά το μίγμα.  
 Το τοποθετούμε στο ψυγείο και μετά από 30΄ πλάθουμε μεγάλους στρογγυλούς κεφτέδες τους οποίους τηγανίζουμε σε καυτό λάδι μέχρι να ροδίσουν από όλες τις μεριές.  Τους αφήνουμε να στραγγίξουν σε πιάτο με χαρτί κουζίνας.
Ετοιμάζουμε τη σάλτσα ντομάτας σοτάροντας αρχικά το κρεμμύδι στο ζεστό λάδι και έπειτα προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά. Σκεπάζουμε με καπάκι και βράζουμε τη σάλτσα σε μέτρια  θερμοκρασία για 5΄.
Εντωμεταξύ ζεσταίνουμε σε άλλη κατσαρόλα ή βαθύ τηγάνι το υπόλοιπο λάδι και ρίχνουμε το κριθαράκι.  Ανακατεύουμε μέχρι να λαδώσει καλά και αποσύρουμε από τη φωτιά. 
Χύνουμε τη ζεστή σάλτσα μέσα σε ένα πυρέξ, προσθέτουμε τους κεφτέδες και το κριθαράκι,
καθώς και το ξύλο κανέλας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220οC για 20-25΄ ανακατεύοντας κατά διαστήματα. Αν χρειαστεί προσθέτουμε ζεστό νερό.
Σερβίρεται ζεστό με μπόλικη τριμμένη παρμεζάνα ή άλλο τυρί της αρέσκειάς μας.

Μυστικό
Σοτάροντας το κριθαράκι ελαφρά με το λάδι το βοηθάμε να μη λασπώσει και να παραμείνει σπυρωτό ακόμα και όταν κρυώσει.
Καλή επιτυχία!
Blog Widget by LinkWithin

48 σχόλια:

  1. Μμμμ νόστιμο και λαχταριστό!!! Ωραία ιδέα Σιλένα μου, θα το δοκιμάσω το φοβερό φαγάκι σου! Καλημέρα και φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα το ευχαριστηθείτε Ειρήνη μου!!!
      Καλό βράδυ!!! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο!!!! Με το λαδάκι του για να κρατάει σπυρωτό το κριθαράκι! Ειναι απλά ένα τέλειο φαγητό!!!
    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται σπυρωτό το κριθαράκι και φυσικά πολύ νόστιμο!!!!!
      Καλό βράδυ Χρυσαυγή μου!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!
      Φιλιά κι από μένα Κική μου!!!
      Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  4. Σιλενάκι που μένεις? Έρχομαι να με κεράσεις ένα ταψί!! Πωπω τι μου έκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να έρθεις!!!! Θα σε περιμένει αχνιστό Λίλια!!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κόλαση! Κόλαση το φαγητό σου και το κριθαράκι ζουμερό!!!
    Το πέτυχες!!!!
    Θέλω τώρα!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόλαση δε λες τίποτα peps!!!!!!!
      Η μερίδα σου σε περιμένει!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πιάσε δυο μερίδες γιουβετσάκι συντέκνισσα!!!
    Είδες δύο, είπα μόνον, για να μην σε βάλω στα έξοδα :-))) θα δείξω χαρακτήρα.

    Εξαιρετικό φαγητό Silena μου. Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ συντέκνισσα!!!! Χαίρομαι που σου αρέσει και δε θέλω τσιγκουνιές!!!!
      Για σένα όσες μεριδούλες λαχταράς!!!!
      Καλό βράδυ!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Φαγάκι αγαπημένο και πεντανόστιμο!!
    Και το μαγείρεψες υπέροχα Silena μου!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη μου!!!! Χαίρομαι που το βρίσκεις κι εσύ το ίδιο νόστιμο!!!!
      Φιλάκια και όνειρα γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω ότι βρήκα το νέο αγαπημένο μου γιουβέτσι (μέχρι τώρα ήταν με κοτόπουλο)!!!
    Τέλεια συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα γίνει το αγαπημένο σου Χρύσα μου!!!!! Δοκίμασέ το!!!!
      Καλό βράδυ!!!! φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο φαγάκι!
    Μου αρέσει που το φτιάχνεις με αρνίσιους κεφτέδες, έχει μια ιδιαιτερότητα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω! Το γιουβετσάκι το λατρεύω! Τους κεφτέδες επίσης!
    Οπότε ο συνδυασμός τους πρέπει να είναι sssssuper!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αχτύπητος συνδυασμός!!!! Θα σου αρέσει σίγουρα!!!
      Πολλά σσσσσμουτς κι από μένα!

      Διαγραφή
  11. Μμμ, τέλειο φαγητό!!
    Να είχα ένα ταψί τώρα!!!! (τι πλεονέκτρα που είμα! χιχιχι).
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μοσχομύρισε μέχρι εδώ!!! ;-) Νόστιμο φαγάκι, μόνο που για λιγότερη κούραση εγώ τα ψήνω τα κεφτεδάκια! Πολλά φιλιά κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με ψητά κεφτεδάκια γίνεται εξίσου νόστιμο και πιο ελαφρύ!!!
      Καλό βράδυ Σοφία μου!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφο πιάτο!
    Λαχταριστό και πολύ Ελληνικό!
    Μπράβο σου Silena!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου!!! Δοκίμασέ το, θα σας αρέσει!!!
      Καλό βράδυ να έχετε!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πω πω λαχταριστο!
    Μας έχει στειλει... μετα τα λουκανικα καρδιες ερχεται ο κεφτές μεσα σε γιουβετσοαγκαλιά!
    Τι θα ειναι το επόμενο? Τρελανέ μας :)

    Καλη Τσικνοπέμπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι BF που σου αρέσει κι αυτό το πιάτο!!!
      Είναι πολύ απολαυστικό από μικρούς και μεγάλους!!!
      Κάτι θα σκεφτώ και για το επόμενο!!!
      Τσικνίσαμε και το ευχαριστηθήκαμε!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο πιάτο... το γκιουβέτσι με τους κεφτέδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μια μεριδούλα μπορώ να έχω;;;;; Comfort foo από τα πιο νόστιμα κι εσύ το έκανες υπέροχο Σιλένα μου!!! Μπράβο!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!!! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμο πιάτο Κική μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Φυσικά και μπορείς!!!!! Σε περιμένει!!!
      Καλό υπόλοιπο τσικνίσματος!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ωραιο πιατο,και πεντανοστιμο φανταζομαι,θα το φτιαξω και εγω,μιας και μου αρεσουν ολα οτι εχει μεσα,καλη Τσικνοπεμτη ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Νέλη μου που αποφάσισες να το δοκιμάσεις, σίγουρα θα το ευχαριστηθείτε!!!!
      Πολλά τσικνισμένα φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Τέλειο Σιλένα μου, τε-λει-ο! Μου τρέχουν τα σάλια και μόνο που το βλέπω! Ωραίο και το κολπάκι που μας προτείνεις για το κριθαράκι, δεν το ήξερα, ευχαριστούμε! Καλή Τσικνοπέμπτη, φιλιά!

    www.foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολπάκι είναι πολύ καλό, δε λασπώνει καθόλου το κριθαράκι!!!!
      Να το δοκιμάσεις!!!!
      Καλή εβδομάδα!!! Φιλιά Ελεάννα μου!

      Διαγραφή
  18. Να σου πω, το γιουβέτσι δεν με ξετρελαίνει, αλλά τους κεφτέδες θα τους τσάκιζα άνετα!! Χαχα! Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σε καταλαβαίνω κι εγώ είχα μερικές απώλειες κατά την παρασκευή του πιάτου!!!!
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχο......... το κάνω και εγώ συχνά.
    Πράγματι είναι ωραίο το κόλπο του τσιγαρίσματος, ομολογώ ότι δεν το συνηθίζω.
    Μου άρεσε η επιλογή του μαϊντανού΄στα κοκκινιστά κεφτεδάκια, ενώ όταν τηγανιστούν τους πηγαίνει
    περισσότερο ο δυόσμος !!!
    Μπορεί να τα φτιάξω αύριο, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου κι εγώ το φοβήθηκα στις αρχή που το έμαθα, νόμιζα ότι θα το έκανε αρκετά βαρύ το πιάτο αλλά όταν το δοκίμασα κατάλαβα πόσο λάθος είχα!!!! Από τότε δεν το παραλείπω!!!
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχετε!!!!

      Διαγραφή
  20. ˚°
    Passei para uma visita e encontro essa receita deliciosa!
    Tudo perfeito: os ingredientes, o tempero, a textura, essas fotos dão água na boca.
    。˛¸♪♡
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ¸♯♡♡♪♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οbrigado por suas amáveis ​​palavras!
      Fiquei muito satisfeito de visitar, eu tenho muitos parentes em seu belo país!
      Boa semana para você! Μuitos beijos!

      Διαγραφή
  21. Από τα ωραιότερα και πιο αγαπημένα μας φαγάκια! Ειδικά η μικρή, το λατρεύει! Είναι πραγματικά νόστιμο και το μαγείρεψες πολύ ωραία, Σιλένα! Στ' αλήθεια λαχταριστό!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!!!! Πραγματικά λαχταριστό και αγαπητό από μικρούς και μεγάλους!!!
      Καλή εβδομάδα να έχετε! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Μαμαδίστικο κ νόστιμο φαγάκι!Θα το κάνω με κιμά σόγιας.
    Καλή εβδομάδα,κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η ιδέα σου Λένια μου!!! Ενημέρωσέ με αν το θυμηθείς!!!!
      Όνειρα γλυκά και φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Yπέροχο φαγητό γλυκιά μου , λοιπόν δοκίμασε το .ίδιο ακριβώς αλλάζοντας τα μυρωδικά στους κεφτέδες.Το κάνει ο άνδρας μου με τους ίδιους κιμάδες όμως βάζει μέσα σκόρδο, κύμινο, μπαχάρι,και..ιδέα από τσιμένι σκόνη.Τα ψήνει και μετά τα βάζει με το κριθαράκι που αγαπάει σε γάστρα.Έχει τη συνήθεια να βάζει και μέσα στο κριθαράκι κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης ψιλοκομμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η πρότασή σου αχτίδα μου!!!! Τα μυρωδικά που προτείνεις και η πιπεριά Φλωρίνης θα δίνουν έχτρα γεύση στο φαγάκι!!!! Φυσικά και θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά!!! Ελπίζω να βρω τσιμένι, έχω ακούσει ότι πάει καταπληκτικά στους κεφτέδες!!!
      Να ‘σαι καλά και καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...