Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

Το λεξικό της υγείας στο … πιάτο 2


Όλες οι τροφές και τα μυστικά τους, για να ξέρουμε τι πρέπει να τρώμε, πότε και γιατί.
Ένας οδηγός γεμάτος γεύση και υγεία.



ΨΑΡΙΑ & ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ


Ρέγκα
Θρεπτικά συστατικά: Ωμέγα 3 και ωμέγα 6 βασικά λιπαρά οξέα, ασβέστιο, φώσφορος
Οφέλη: Καλή για την καρδιαγγειακή υγεία

Σκουμπρί
Θρεπτικά συστατικά: Ασβέστιο, σελήνιο, βιταμίνη Ε, βασικά λιπαρά οξέα ωμέγα 3
Οφέλη: Διατηρεί την καρδιαγγειακή υγεία, εξισορροπεί τις ορμόνες.  Δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

Σολομός
Θρεπτικά συστατικά: Ασβέστιο, σελήνιο, βιταμίνη D, βιταμίνη Ε, βασικά λιπαρά οξέα ωμέγα 3
Οφέλη: Πηγή ωμέγα 3: καλός για την ορμονική υγεία, το δέρμα, το ανοσοποιητικό σύστημα, τα οστά

Στρείδια
Θρεπτικά συστατικά: Πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο.  Βιταμίνες Α, Β 12 και C, σίδηρος
Οφέλη: Ωφελούν την καρδιαγγειακή, την ανοσοποιητική και τη σεξουαλική λειτουργία.

Τόνος
Θρεπτικά συστατικά: Σελήνιο, βασικά λιπαρά οξέα ωμέγα 3, βιταμίνη Β12. Βιταμίνη Β3
Οφέλη: Καλός για το δέρμα, το ορμονικό και το καρδιαγγειακό σύστημα.


ΚΡΕΑΣ

Κοτόπουλο
Θρεπτικά συστατικά: Βιταμίνη Α, Β3, Β6, κάλιο, μαγνήσιο
Οφέλη: Ιδανικό για τα κρυολογήματα,.  Αντιβιοτικό




ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ

Αβγά
Θρεπτικά συστατικά: Ασβέστιο, σίδηρος, μαγγάνιο, ψευδάργυρος, βιταμίνες της ομάδας Β.  Πρωτεΐνες για προβλήματα των οστών και των αρθρώσεων.
Οφέλη: Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Γιαούρτι
Θρεπτικά συστατικά: Ασβέστιο, βιταμίνη D
Οφέλη: Ωφέλιμο για την πεπτική οδό, γιατί αναζωογονεί τα καλά βακτήρια.  Ανακουφίζει και δροσίζει.
 
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...